Περισσότερα: Γιατί θέλεις να γίνεις Διευθυντής, συνάδελφε; Εσύ, συναδέλφισσα ;
ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΕ…!
Περισσότερα: Μια απάντηση στην ΟΛΜΕ σχετικά με τις εκλογές - παρωδία
Αφού απαξίωσαν με τις ενέργειές τους και τις παραλείψεις τους το Δημόσιο Σχολείο έρχονται τώρα να το αποτελειώσουν..
Να βάλουν την ταφόπλακα..!!
Ταφόπλακα είναι το νομοθέτημα με τον εύηχο τίτλο «…περί αναβάθμισης του Δημόσιου Σχολείου..» που επιβάλλει ένα είδος αξιολόγησης στα Σχολεία μας.
Το νομοθέτημα αυτό είναι ένα κατασκεύασμα βγαλμένο από τα πιο μαύρα υπόγεια του φιλελευθερισμού. Είναι μια σκόπιμη και στοχευμένη επιλογή.
Η προτεινόμενη διαδικασία αξιολόγησης και ο τρόπος που επέλεξε το ΥΠΑΙΘ να την επιβάλλει δείχνουν πως ο στόχος τους δεν είναι η αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου.
Πουθενά σε κανένα σημείο του νόμου τους, δεν αναφέρεται η ευθύνη του κράτους απέναντι στην Eκπαίδευση. Οι υποχρεώσεις του για τα Δημόσια Σχολεία.
Αυτό δεν ενοχλεί κανέναν;
Περισσότερα: {Α ξ ι ο λ ό γ η σ η… Η Βία δεν έχει θέση στα Σχολεία}
Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο, την «αμαρτωλή» σύμβαση με την αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία Cisco, για την παροχή της «σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε όλα τα σχολεία της χώρας στην περίοδο της πανδημίας.
Περισσότερα: Η αμαρτωλή σύμβαση της Cisco και το πραγματικό σκάνδαλο πίσω από αυτήν!
H βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών είναι μια καίρια, ουσιαστική και υπεύθυνη πτυχή του έργου του εκπαιδευτικού.
Ο καθηγητής καλείται να αποτυπώσει – σε ένα αριθμό/βαθμό το επίπεδο των γνώσεων του μαθητή μετά από ένα χρονικό διάστημα εκπαιδευτικής διαδικασίας μαζί του. Σε κανονικές συνθήκες η διαδικασία κυλούσε ομαλά, αν και πάντα βασανιστικά: «μήπως αδικήσω... θα είμαι αντικειμενικός..;»