- Ένας προφανής λόγος είναι η δημιουργία κλίματος ανασφάλειας στον χώρο των εκπαιδευτικών. Τα πάντα παρακολουθούνται, τα πάντα καταγράφονται. Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες, προωθήστε την εκπαιδευτική πολιτική και τις επιταγές του ΟΟΣΑ, γιατί σας έχουμε καταγράψει. Έρχεται η αξιολόγηση, οπότε η ικανότητά σας μπορεί να αποδειχτεί. Τα κεφάλια μέσα λοιπόν.
Καταραμένο και Άχρηστο Δημόσιο:
- Σύστημα υγείας
- Σχολείο (και των τριών βαθμίδων)
- Υπηρεσίες
- ……..
και ότι είναι Δημόσιο.
Γιατί;
Από πολλούς ακούστηκε τις τελευταίες μέρες σε διάφορες εκδοχές το «οι τεμπέληδες Δάσκαλοι».
Ας δούμε, λοιπόν, μια μέρα ενός «τεμπέλη» Δάσκαλου!
Ξεκινάει στις 8.15 και έχει μπροστά του το πρώτο δίωρο, εκεί τα δίνει όλα γιατί εκεί τα παιδιά «ρουφούν» τη γνώση.
Μετά το δίωρο ακολουθεί το 20 λεπτά διάλειμμα. Οι Δάσκαλοι που έχουν εφημερία έχουν την προσοχή τους στα παιδιά, λύνουν μικροδιαμάχες κτλ. Όμως καθαρίζουν και το προαύλιο γιατί όλο και κάνα σακουλάκι θα πέσει. Τώρα, αν κάποιο παιδί είναι άρρωστο και κάνει εμετό και άλλα, να μην τα γράφω εδώ, παίρνουν τις σφουγγαρίστρες, τους κουβάδες και καθαρίζουν. Έχω δει εγώ δασκάλες να καθαρίζουν με χαρά όπως η Ρ. Βλαχοπούλου στη γνωστή ταινία «Η θεία μου η Χίπισσα». (Γιατί το κράτος προσλαμβάνει τις συμβασιούχες καθαρίστριες να καθαρίζουν τα σχολεία μετά τις 16 μμ.!!!!!!!!!!!!!!).
'Όμως ο μπαμπάς δεν ερχόταν''
…………………..H Αγγελικούλα, μόλις άνοιξε τα μάτια της το πρωί, ξαναθυμήθηκε τη χθεσινή κουβέντα της μαμάς τους, ακριβώς όπως τους τα είχε πει αποβραδίς: «...γιορτές και να μη με ζητήσουν μήτε για πλύσιμο... μήτε για άσπρισμα... άλλο πια δεν έχει. Θα πάω να σταθώ στην οδός Αιόλου, να διακονέψω...».
Τα Λαϊκά Μαθήματα Αλληλεγγύης στην πόλη μας κοντεύουν τα 10 χρόνια. Ξεκίνησαν όταν μαθητές του δημοτικού, με μαθησιακές δυσκολίες, χρειάστηκαν βοήθεια. Στη συνέχεια βοηθήθηκαν παιδιά του δημοτικού που είχαν κενά, αλλά και μετανάστες, εργάτες γης κυρίως, που αισθάνονταν την ανάγκη να επικοινωνούν με τους ανθρώπους που συναναστρέφονταν. Πακιστανοί, Αφγανοί, Σενεγαλέζοι και άλλοι.
Πώς ξεκίνησαν όμως;
Τα σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, διαπίστωσαν τις ανάγκες αυτές και απευθύνθηκαν στους εκπαιδευτικούς του ΠΑΜΕ. Δυστυχώς τα οικονομικά προβλήματα των εργαζόμενων υπήρχαν και την περίοδο της ανάπτυξης, πριν αρχίσει η γενικευμένη κρίση. Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών ανταποκρίθηκε άμεσα. Υπήρχαν όμως δυσκολίες. Πρώτα πρώτα ο χώρος. Τα μαθήματα στους μετανάστες, γίνονταν στο χαμηλοτάβανο πατάρι ενός καταστήματος που πουλούσε προϊόντα από τις χώρες τους. Έρχονταν οι άνθρωποι φοβισμένοι, κοιτώντας γύρω τους, μην τους δει κανένα μάτι, γιατί οι εργοδότες τους το απαγόρευαν. Έστω.