Αγωνιστική Συσπείρωση

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο, την «αμαρτωλή» σύμβαση με την αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία Cisco, για την παροχή της «σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε όλα τα σχολεία της χώρας στην περίοδο της πανδημίας.

Από την ίδια τη σύμβαση προκύπτουν σοβαρά ζητήματα που είχαν καταγγείλει με δημόσιες ανακοινώσεις τους μία σειρά πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών αλλά και φορείς του γονεϊκού κινήματος, ήδη από την έναρξη ακόμα της τηλεκπαίδευσης.

Με την δημοσιοποίηση της σύμβασης αποκαλύφθηκε το τεράστιο μέγεθος του ψέματος και της υποκρισίας της κυβέρνησης ότι η τηλεκπαίδευση «δεν κοστίζει ούτε ένα ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο» και ότι «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αξιοποίησης στοιχείων από την χρήση των προσφερόμενων ψηφιακών υπηρεσιών».

{ο βαθμός έπεται...}

  H βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών είναι μια καίρια, ουσιαστική και υπεύθυνη πτυχή του έργου του εκπαιδευτικού.
  Ο καθηγητής καλείται να αποτυπώσει – σε ένα αριθμό/βαθμό το επίπεδο των γνώσεων του μαθητή μετά από ένα χρονικό διάστημα εκπαιδευτικής διαδικασίας μαζί του. Σε κανονικές συνθήκες η διαδικασία κυλούσε ομαλά, αν και πάντα βασανιστικά: «μήπως αδικήσω... θα είμαι αντικειμενικός..;»  
    Ποιο «πρόβλημα» προέκυψε σήμερα;
Πολύ κουρνιαχτό σήκωσε η κυβέρνηση για την βιντεοσκόπηση των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο. Οι ειδικοί που καλούνται να εφαρμόσουν την απόφαση διαφωνούν. Δεν βρίσκουν καμιά ουσιαστική προσφορά.
Για ποιο λόγο λοιπόν επιμένει η κυβέρνηση;
  1. Ένας προφανής λόγος είναι η δημιουργία κλίματος ανασφάλειας στον χώρο των εκπαιδευτικών. Τα πάντα παρακολουθούνται, τα πάντα καταγράφονται. Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες, προωθήστε την εκπαιδευτική πολιτική και τις επιταγές του ΟΟΣΑ, γιατί σας έχουμε καταγράψει. Έρχεται η αξιολόγηση, οπότε η ικανότητά σας μπορεί να αποδειχτεί. Τα κεφάλια μέσα λοιπόν.

Καταραμένο και Άχρηστο Δημόσιο:

  • Σύστημα υγείας
  • Σχολείο (και των τριών βαθμίδων)
  • Υπηρεσίες
  • ……..

και ότι είναι Δημόσιο.
Γιατί;
Γιατί έχει τεμπέληδες, άχρηστους, αργόμισθους και άπλυτους μας είχε ονομάσει παλαιότερα κάποιος σοσιαλιστής (τρομάρα του!) υπουργός.
"Ήμουνα νιος και γέρασα", που λέει και ο λαός, τα ίδια και τα ίδια. Οι ίδιοι και οι ίδιοι. Μια προσπάθεια να μας απαξιώσουν στη συνείδηση των συμπολιτών μας. Το ότι σαράντα (μιλάω για το διάστημα που το ακούω εγώ) χρόνια τώρα συνεχίζουν την ίδια προσπάθεια σημαίνει ότι δεν το καταφέρνουν. Γι’ αυτό συνεχίζουν. Και θα το προσπαθούν συνέχεια. Γιατί στη συνείδηση της πλειοψηφίας των συμπολιτών είναι καταγεγραμμένη η προσφορά μας. Γι’ αυτό και δεν θα το καταφέρουν ποτέ.

Από πολλούς ακούστηκε τις τελευταίες μέρες σε διάφορες εκδοχές το «οι τεμπέληδες Δάσκαλοι».

Ας δούμε, λοιπόν, μια μέρα ενός «τεμπέλη» Δάσκαλου!

Ξεκινάει στις 8.15 και έχει μπροστά του το πρώτο δίωρο, εκεί τα δίνει όλα γιατί εκεί τα παιδιά «ρουφούν» τη γνώση.
Μετά το δίωρο ακολουθεί το 20 λεπτά διάλειμμα. Οι Δάσκαλοι που έχουν εφημερία έχουν την προσοχή τους στα παιδιά, λύνουν μικροδιαμάχες κτλ. Όμως καθαρίζουν και το προαύλιο γιατί όλο και κάνα σακουλάκι θα πέσει. Τώρα, αν κάποιο παιδί είναι άρρωστο και κάνει εμετό και άλλα, να μην τα γράφω εδώ, παίρνουν τις σφουγγαρίστρες, τους κουβάδες και καθαρίζουν. Έχω δει εγώ δασκάλες να καθαρίζουν με χαρά όπως η Ρ. Βλαχοπούλου στη γνωστή ταινία «Η θεία μου η Χίπισσα». (Γιατί το κράτος προσλαμβάνει τις συμβασιούχες καθαρίστριες να καθαρίζουν τα σχολεία μετά τις 16 μμ.!!!!!!!!!!!!!!).