« »

Γκεμπελίστικες μέθοδοι εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 09 Φεβρουάριος 2016

*Με αφορμή την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ

Έγραφα σε προηγούμενο άρθρο για τον ευτελισμό και τις δηλώσεις της Δημοτικής αρχής στο αίτημα των σωματείων για παραχώρηση αιθουσών, ώστε ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ εκπαιδευτικοί να κάνουν ΔΩΡΕΑΝ  φροντιστηριακά μαθήματα σε μαθητές που τα έχουν ανάγκη. Τα γνωστά πλέον Μαθήματα Αλληλεγγύης.

Σε μια προσπάθεια νομιμοφάνειας συνεδρίασε η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Ιωαννιτών. Στη συνεδρίαση αυτή λοιπόν επιστρατεύτηκαν όλες οι μέθοδοι για να στοιχειοθετήσουν την αρνητική απόφαση. Δεν ανέλαβε την ευθύνη η δημοτική αρχή αλλά οι εκπρόσωποι σωματείων. Όχι οποιωνδήποτε σωματείων. Εκπρόσωποι σωματείων της εκπαίδευσης. Εκπαιδευτικοί που γνωρίζουν τα πράγματα. Που δεν μπορούν να τους κοροϊδέψουν οι εξυπνάκηδες του ΠΑΜΕ.

Δημήτρης Τζαχρήστας. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του σχολείου στο οποίο έγινε αίτημα. Μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων, εκλεγμένος με την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ. Υποψήφιος για Δ/ντης Π.Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων.

Δεν ξέρω βέβαια αν ο φάκελος που του κατέθεσε η ΜΚΟ Άρτος και Δράση στην οποία έδωσε την άδεια να δραστηριοποιείται στο σχολείο ήταν πλήρης και αναλυτικός και κάλυπτε τις προϋποθέσεις που είχε βάλει, αλλά σίγουρα οι εταιρείες που διαφημίζει η εν λόγω ΜΚΟ σίγουρα ικανοποιήθηκαν.

Επίσης στο σχολείο του σίγουρα, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, προάγει την αγάπη των παιδιών προς τον αθλητισμό μιας και στις δράσεις τους συνεργάζονται με κορυφαίες οργανώσεις όπως φαίνεται από το blog του σχολείου. Ο ΣΕΓΑΣ και βέβαια η συμβολή της IAAF δίνουν μεγαλύτερη αίγλη στον κλασσικό αθλητισμό ειδικά με το κύρος των προέδρων της όπως ο νυν Λαμίν Ντιάκ ή ακόμη περισσότερο ο αποβιώσας πριν απ’ αυτόν Πρίμο Νεμπιόλο. Σκάνδαλα, ¨ντόπα¨ και δυσωδία που καμιά σχέση δεν έχουν με τους αθλητές και τους προπονητές των κατά τόπους συλλόγων.

Βέβαια επειδή ενδιαφέρεται για την ποιότητα και θέλει να σιγουρέψει την αρτιότητα των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν στα παιδιά των φτωχών οικογενειών σαν σωστός ¨αριστερός¨ ζητάει να γνωρίζει τα προσόντα μας. Δεν αρκεί που διδάσκουμε στα σχολεία. Δεν είναι αρκετό. Πρέπει να έχουμε και άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος. Στο ΔΙΚΟ του το σχολείο δεν περνάνε αυτά.

Και έτσι δόθηκε το στήριγμα από άποψη νομιμότητας. Δε φτάνει όμως μόνο αυτό. Γιατί όλοι ξέρουν ότι σε γραφεία, σε υπόγεια ακόμα και στην ύπαιθρο εμείς θα συνεχίσουμε να βοηθάμε τα παιδιά που μας έχουν ανάγκη. Γιατί είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ. Πρέπει να χτυπηθεί ΚΑΙ αυτό.

Ελευθερία Νάτσια νηπιαγωγός. Μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε.  Ιωαννίνων, εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της ΔΗΣΥ (βλέπε ΠΑΣΚ). Ανέλαβε το ρόλο της αποδόμησης της προσπάθειας. Διαφώνησε με την παραχώρηση, χωρίς να έχει απόφαση ΔΣ, παρ’ όλο που είναι εκπρόσωπος του Συλλόγου, (προφανώς με την σύμφωνη γνώμη της παράταξής της) γιατί ΑΚΟΥΣΕ, προσέξτε ΑΚΟΥΣΕ ότι γίνεται πολιτικός προσηλυτισμός. Από ποιους; Από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα Μαθήματα Αλληλεγγύης. Κάποιοι από αυτούς δίδασκαν μέχρι πρότινος στα δημόσια σχολεία. Κάποιοι διδάσκουν ακόμη. Άρα το ίδιο κάνουν κι εκεί.

Προσέξτε. ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ. Όχι ανικανότητα, μονόπλευρη πολιτική άποψη. ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ. Ότι χειρότερο μπορεί να αποδώσει κανείς σε εκπαιδευτικό.

Κι αυτό γιατί. Γιατί και οι δύο εκφράζουν χώρους οι οποίοι αντιμάχονται ότι προέρχεται από το ΠΑΜΕ. Τυφλό μίσος και λυσσαλέα αντίδραση σε οποιαδήποτε δραστηριότητα που ξεκινάει από το ΠΑΜΕ. Χωρίς να νοιάζονται καθόλου ότι λασπολογούν και ανθρώπους, εκπαιδευτικούς που καμιά σχέση δεν έχουν με το ΠΑΜΕ. Γιατί; Γιατί προσφέρουν το χρόνο τους για να βοηθήσουν τα παιδιά που τους έχουν ανάγκη. Γιατί διαχωρίζουν την αλληλεγκύη από τη φιλανθρωπία.

Βέβαια καλά είναι να προσέχουν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας γιατί αν μπουν σε καμιά περιπέτεια με πειθαρχικά θα την βρουν μπροστά τους, μιας και είναι αναπληρωματικό μέλος από τη μεριά των εργαζομένων. Είναι σίγουρο ότι θα αγωνιστεί για τα συμφέροντά τους.

Ειπώθηκαν τόσα ψέματα 
 
που ντράπηκαν τα ίδια
 
μιας και δεν ντράπηκαν
 
τα στόματα που τα λέγαν.
 
Μενέλαος Λουντέμης