Dentro        Mprext     lexiko2    youtube1a    youtube2  mail

Προϊόντα δεύτερης κατηγορίας προωθούν στην Ελλάδα πολυεθνικές επιχειρήσεις, εξαιτίας της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων καταναλωτών, εξαιτίας της πολιτικής που ρίχνει τα βάρη της κρίσης στους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.

 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι πολυεθνικές κατατάσσουν την Ελλάδα στη δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από παράλληλες εισαγωγές. Έτσι, στην ελληνική αγορά καταλήγουν φθηνότερα προϊόντα, τα οποία ωστόσο είναι και χαμηλότερης ποιότητας.

Παράλληλα, χονδρεμπορικές εταιρείες, που διαθέτουν και δίκτυο καταστημάτων λιανικής, προμηθεύονται επώνυμα προϊόντα γνωστών πολυεθνικών ομίλων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία, καθότι η προμήθεια από αυτές τις χώρες γίνεται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την αγορά στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια, τα χονδρεμπορικά δίκτυα προωθούν τα εν λόγω υποδεέστερα προϊόντα στην ελληνικά αγορά, παρουσιάζοντάς τα ως φθηνότερα συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά αγαθά. Πρόκειται για προϊόντα που έχουν την ίδια γενική ονομασία αλλά δεν είναι τα ίδια, είναι προηγούμενης γενιάς.